Od samohrane majke do vrha Beauty industrije: Dharma Institut i Ivana Škender

Imali smo priliku razgovarati s Ivanom Škender, osnivačicom Dharma instituta u Zagrebu, koja nam je otvorila srce i podijelila svoju inspirativnu priču. Otrila nam je kako je, kao samohrana majka, hrabro zakoračila u svijet poduzetništva i izgradila vlastiti institut ljepote od temelja.

Osobna priča i počeci

Ivana, možete li podijeliti s nama kako je izgledao vaš put od završetka upravne škole do ulaska u svijet kozmetike?

Moj put u svijet kozmetike krenuo je prije 25 godina i bio je pomalo neobičan, no svaki korak bio je važan za oblikovanje onoga što sam danas.

Nakon završetka upravne škole, nisam odmah znala u kojem smjeru želim krenuti. Iako sam radila u administraciji, osjećala sam da je moja strast nešto sasvim drugo. Uvijek sam voljela raditi s ljudima i pomoći im da se osjećaju bolje u vastitoj koži.

dharma institut

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Zatim se desila situacija gdje sam s već 23 godine rodila svoju kćer Doru, otpočetka svijesna da ću biti samohrana majka, što

mi je otvorilo dodatnu ambiciju i dalo vjetar u leđa da pokrenem vlastiti business, zbog velike  želje da napredujem i stvaram i kako bih omogućila sve svojem djetetu.

 

Ivana Škender | Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Dodatno me motivirao i taj osjećaj da me okolina osuđuje, pa sam  uvijek imala potrebu za dokazivanjem.

Koliko mi je sve to bilo teret,  toliko mi je i služilo kao pokretač i vrlo brzo otvoram salon za njegu tijela u kojem sam u početku radila sama masaže, anticelulitne tretmane i jednostavne njege lica.

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Ubrzo sam shvatila da bih se trebala proširiti na sve  kozmetičke usluge ako mislim opstati na tržištu i  zapošljavam  kozmetičarku te intenzivno počinjem razmišljati o potrebnim edukacijama i radu na sebi.

U to vrijeme mi se otvorila mogucnost školovanja za wellness managera gdje sam dobila tada meni bitnu informaciju ogromnog porasta beauty i wellness industrije u cijelom svijetu u to vrijeme, dok smo mi u Hrvatskoj kaskali bar 10 godina zbog tada nedavnog rata na našim prostorima i velike krize.

Također sam primjetila da me jako zanimaju beauty tretmani a htjela sam ako ih i ne radim ja nego moje djelatnice i dalje imati potpuno razumijevanje procesa rada i potrebe klijenata, kako bih u potpunosti bila involuirana i kako bih bila stručna, jer ja sam u stvari osoba koja najviše radi konzultacije i savjetovanja u Dharma Institutu.

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Tako da je tada  moja prekvalifikacija za kozmetičara bila logički slijed, što je bio ključan korak nadopune zajedno s edukacijom za wellness managera, a koje su me u potpunosti usmjerile ka cilju i pravom putu.

S jedne strane sam dobila potpuno razumjevanje procesa rada a s druge širinu smjera gdje želim ići, kako to  postići,  kako kvalitetno voditi svoj team ljudi.

 

Kako ste se nosili s izazovima samohranog majčinstva dok ste se prekvalificirali i gradili karijeru?

Biti samohrana majka predstavlja svojstveni izazov, ali me ta situacija naučila disciplini i organizaciji.

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Također sam uvjerena da se moja ambicija uvelike ubrzala i pokrenula zbog želje da omogućim svojoj Dori lijep život a opet da joj se mogu potpuno posvetiti i prenijeti joj prave vrijednosti te i njoj omogućiti školovanje i mogućnost da radi ono što voli.

Također sam morala  naučiti kako balansirati između obaveza prema djetetu i vlastitih ambicija.

Uz podršku prijatelja i obitelji, uspjela sam pronaći način da se usredotočim na rad na sebi, edukacije i posao, dok sam istovremeno bila prisutna kao majka.

Svaki put kada bih se suočila s poteškoćama, sjetila bih se zašto to radim i to bi mi davalo snagu.

 

Put do uspjeha

Koji su bili najveći izazovi s kojima ste se susreli u početku svog poduzetničkog puta?

Jedan od najvećih izazova bio je pronalaženje pravih resursa i financijskih sredstava za pokretanje salona a i samo uhodavanje businessa kao i daljnjih ulaganja.

Mene nitko nije financirao i ponekad mi je sve to  bilo iznimno zahtjevno, jer znalo se desiti da nisam  zaradila svoju plaću a imam  dijete.

Tu  mi je puno pomogla moja obitelj kao podrška, a posebno roditelji s kojima sam tada živjela u zajedničkom kućanstvu, koji su doduše bili u penziji i nisu imali puno, ali sam bila sigurna da Dora i ja nikad nećemo biti gladne i da uvijek mogu otići na posao jer su je oni mogli pričuvati.

“Taj mir mi je puno značio.”

Također,  jedan od najvećih izazova bilo je izgraditi svoj tim i pronaći stručne djelatnike koji dijele moju viziju i strast prema kozmetici.

dharma

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Moram napomenuti da kako sam ja na početku radila sama, bilo mi se jako teško prebaciti u ulogu poslodavca.

Tu sam se jako potrudila raditi na sebi  kao osoba na svim nivoima koji su mi se tada pokazali da su potrebiti, pa sam završila razne edukacije koje su mi pomogle shvatiti da je danas puno bitnije biti lider a ne samo klasični šef.

Širina uvijek na koncu nagradi, možda je teži i slojevitiji put ali je definitivno ispravniji.

U stvari je zanimljivo da sam ja svoj tada mali salon nazvala Dharma,  što i znači pravi put, živjeti u skladu, ispunjenje svoje svrhe.

Vremenom se pokazalo da ništa nije slučajno,  i da je moj business uistinu za mene bio pravi put koji me je gradio na svim nivoima i kako sam rasla ja kao osoba, rastao je i moj posao.

Mnogi su nas podcjenjivali zbog mog kasnijeg ulaska u svijet kozmetike, kao i činjenice da nisam bila kozmetičar po struci, što je i bio dodatan razlog moje prekvalifikacije, kao i zbog mog statusa samohrane majke, no to me dodatno motiviralo da dokažem svoju vrijednost i uspjeh.

 

Kako ste birali edukacije i specijalizacije u kozmetičkoj industriji?

Edukacija je ključna u ovom sektoru, stoga sam uvijek nastojala biti na vrhu trendova i tehnika. Odabrala sam edukacije koje su bile usmjerene na inovacije i najnovija saznanja u kozmetologiji.

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Pratila sam stručne konferencije, sudjelovala u radionicama i surađivala s eminentnim stručnjacima. Vjerujem u kontinuirano učenje, jer se industrija stalno mijenja.

Kada ste prešli s masaža na napredne kozmetičke tretmane i što vas je potaknulo na taj korak?

Masaže su bile moj prvi korak u svijet kozmetike, no ubrzo sam shvatila da me privlače i druge tehnike i tehnologije koje mogu klijentima ponuditi dodatnu vrijednost.

Prelazak na napredne kozmetičke tretmane dogodio se kada sam primijetila rastući interes klijenata za personalizirane tretmane u beauty i antiage industriji.

Željela sam im ponuditi najbolje, stoga sam se odlučila dodatno educirati u tom smjeru.

Baš u to vrijeme, prije 11 godina, kako se  očito ništa ne dešava slučajno, upoznala sam  g. Linu Marića, direktora tvrtke Revelo i tada sam prvi put došla u doticaj s Med Contour ultrazvučnom liposukcijom.

dharma

Dharma Institut – Klara Mucci – Med Contour tretman – Photo Violeta Juras

Taj uređaj me oduševio i tu kreće naša dugogodišnja suradnja.

S obzirom da dijelimo iste vrijednosti i ambicije a to su izvrsnost, zadovoljstvo klijenata, najbolji i najmoderniju uređaji i tehnologije u beauty industriji, Revelo mi postaje glavni dobavljač za uređaje i moram napomenuti da sam u ovih 11 godina imala veliku podršku što mi je iznimno značilo.

 

Dharma Institut i inovacije

Što vas je inspiriralo da pokrenete Dharma Institut i koje vrijednosti stoje iza njega?

Pokretanje Dharma Instituta proizašlo je iz moje želje da stvorim mjesto u kojem se klijenti osjećaju posebno i gdje im možemo pružiti najkvalitetniju njegu i i najbolje kozmetološke i antiage tretmane.

Vrijednosti koje stoje iza Instituta uključuju profesionalnost, izvrsnost, inovativnost i empatiju. Želim da svaki klijent osjeti da je u centru naše pozornosti i da mu pružamo individualizirane tretmane koji odgovaraju njegovim potrebama.

S obzirom na moj životni put,  kao da sam znala kad sam tek krenula i dala ime Dharma svojem businessu, jer Dharma i znači pravi put, živjeti u skladu, ispunjenje svoje svrhe… jer tako na koncu i uistinu jest. Opet se pokazalo da ništa nije slučajno.

 

Vaša ponuda uključuje najmodernije uređaje i tretmane poput Hydrafaciala, Dermapen 4, Med Visage i Med Contour ultrazvučne liposukcije – kako ste birali tehnologiju za svoj institut?

 

Dharma Institut – Klara Mucci – Hidra Facial tretman – Photo Violeta Juras

Tehnologiju biram na temelju istraživanja i povratnih informacija od klijenata. Važno mi je da nudimo samo najbolje i najsigurnije tretmane.

U procesu odabira, konzultiram se s stručnjacima i provodim testiranja kako bih osigurala da su uređaji učinkoviti i da donose stvarne rezultate.

Tu se u stvari najviše pouzdam u Revelo, s obzirom da oni opremaju i najbolje poliklinike i centre u regiji, pa sam sigurna da uvijek imaju u ponudi najbolje tehnologije i najkvalitetnije uređaje.

Također, redovito pratimo trendove i inovacije kako bismo ostali konkurentni.

 

Kako se vaš institut razlikuje od drugih salona i klinika za ljepotu?

Dharma Institut se razlikuje po osobnom pristupu i individualiziranim tretmanima.

Svaka klijentica ili klijent prolazi kroz detaljne konzultacije kako bismo zajedno pronašli najbolje rješenje za njih.

Osim toga, stalno ulažemo u najnovije tehnologije i edukacije, čime osiguravamo da naši klijenti uvijek dobiju najkvalitetniju uslugu.

Naš cilj nije samo pružiti tretman, već stvoriti iskustvo koje će klijentima pomoći da se osjećaju bolje i samopouzdanije.

Ono što nas ističe u moru ponuda je to što smo jedan od najbolje opremljenih centara u cijeloj regiji što se tiče uređaja i tretmana, jer imamo uređaje koje imaju i  najbolje poliklinike ali je nama  fokus i  isključivo djelovanje u  beuty i antiage kozmetološkim tretmanima.

To bi značilo da smo maksimalno posvećeni na tom polju.

dharma

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Prostor Dharma Instituta je također nešto što nas ističe jer je velik i prostran, luksuzno uređen a nije sterilan pa se osjećate  ugodno i opušteno.

Možemo reći da se trudimo ponuditi najbolje od antiage i estetskih usluga u kozmetološkoj domeni.

 

Vizija i budućnost

Koji su vaši planovi za budućnost Dharma Instituta? Razmišljate li o širenju ili novim tretmanima?

Planovi su prvo još i stalno raditi na svom timu ljudi, jer smatram da je ljudski faktor izuzetno bitan u našoj branši.

Trebalo bi uvijek educirati svoje zaposlenike,  kako na profesionalnoj razini, tako i u drugim segmentima koji dugoročno čine dobrobit svima.

Imam u vidu i nabavu  neke nove tehnologije  koje zasada neću odavati i jako se veselim tome. Možda bi uz to došlo i širenje u prostornom smislu ali za to još ima vremena za razmišljanje, gdje i na koji način.

 

Kako gledate na razvoj beauty industrije u Hrvatskoj i postoji li nešto što biste voljeli promijeniti?

U Hrvatskoj se desio veliki rast beuty industrije, što u vidu korisnika i klijenata pa do ponude raznih tretmana i inovacija.

To je sve odlično I gledam jako pozitivno na to, međutim,  mislim da će se tu morati malo uvesti reda.

Dosta je replika na tržištu za određene uređaje u čemu ne vidim nikakav problem ako se ne prodaje tretman pod krivim imenom.

Imamo 2 primjera iz osobnog iskustva,  prvi je Hydrafacial tretman koji se izvodi kod nas s Hydrafacial Syndeo uređajem koji je original iz L.A s kompletnom preparativnom popratnom kozmetikom I original punjenjima vrlo kvalitetan, a na koncu I skup, što nama i diktira tržišnu cijenu.

Dharma Institut – Photo Violeta Juras

Međutim,  mnogi rade s uređajima kineske proizvodnje koji koštaju manje od našeg punjenja s proizvodima a koji su bitan dio tretmana i predstavljaju ga kao Hydrafacial uređaj tj tretman, a na samom uređaju s kojim rade niti ne piše  taj naziv, nego inačica.

I onda stavljaju razne akcije pa mi ispadamo skupi. Isto je i s dermapenom, koji je brend za uređaj s kojim radimo  microneedling tretmane.

Znači, ne radi se  svaki microneedling tretman s dermapen uređajem,  što ne znači da je loš tretman ili uređaj s kojim se radi,  ali i dalje stoji da nije korektno prodavati pod  dermapen tretman.

Također je novost da su poliklinike mahom ušle u beauty industriju i s kozmetičkim tretmanima.

To je s jedne strane dobro jer imamo poticaj da se mi koji želimo biti prepoznati kao kvalitetni  kozmetički centri još više trudimo, međutim, ponekad imam osjećaj da klijenti misle ako je poliklinika da će dobiti ipak bolju uslugu.

Ja osobno mislim da je sve individualno,  jer u konačnici kozmetičke tretmane i dalje ne rade doktori nego kozmetičari.

 

 

Vrijeme će pokazati,  a u međuvremenu, mi ćemo kao centar opremljen uredajima koji imaju najbolje opremljene poliklinike a  s glavnim fokusom na kozmetološke i antiage tretmane u našoj domeni i individualno prema svakom klijentu, graditi naš Dharma put!

_________________________

eDoktor je platforma na kojoj možete dobiti informacije o najboljim doktorima za vaš problem -> Ispunite obrazac na eDoktor aplikaciji i mi ćemo vam pronaći najbolju ponudu.

Zapratite nas na našem Facebooku | Instagramu

Pišite nam u grupu te postavljajte pitanja ili pratite recenzije drugih pacijenata>

 

*Članak i njegove dijelove možete citirati na svom webu navodeći izvor s aktivnim linkom;

Izvor: www.edoktor.hr , (iza zareza dodati link na članak)

Najnovije

spot_img
spot_img